احلى المنتديات منتدى الزارات
مرحبا بك فى احلى المنتديات منتدى الزارات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى احلى المنتديات منتدى الزارات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوميات ونيس الموسم الأول نسخة avi بالصور وعلي غير الرابيد شير

2 مشترك

يوميات ونيس الموسم الأول نسخة avi بالصور وعلي غير الرابيد شير Empty يوميات ونيس الموسم الأول نسخة avi بالصور وعلي غير الرابيد شير

مُساهمة  mango78 السبت مارس 19, 2011 8:19 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
أعضاء المنتدي الغالي،،،،،،،،،،،،
في البداية أحب أوضح سعادتي بكوني عضو في زارات ، وعايز أقول أني أنا عندي يوميات ونيس كاملة لغاية الموسم السادس حتي الأسبوع الماضي فقد فرمت البارتشن اللي فيه المسلسل وكان مساحة المسلسل 69 جيجا بيت، وقعد أدور عليه في الديفيدي فلقيته من أعداد التراكر العضو Hakowa وكنت سعيد جداً لكن برضه للأسف لقيت الروابط اللي علي الهوت فايل معظمها مش شغالة ولما جربت الرابيد شير دوخني لأنه بيوصل لنسبة 90% وبعدين ميكملش وكنت في قمة حزني ودورت علي طريقة للتحميل من الرابيد شير لكن مفيش فايدة، المهم قعدت أدور في النت كله بس للأسف يا أما ألاقي روابط الزفت الرابيد شير أو ألاقي النسخة كاملة بصيغة remvb وطبعاً الصورة مش واضحة ده غير أنها من القنوات غير الأيه أر تي يعني مش النسخة الأوريجنال ،،،،،،،المهم أفتكرت أني أديت المسلسل كله لواحد صحبي في أسكندرية وسافرتله عشان أجيب المسلسل وبالفعل جبته، وحد دلوقتي هيسألني أنت ليه صممت علي النسخة دي هرد بسهولة وأقوله لسببين :
1- لأن النسخة دي أعلي جودة وبصيغة avi .
2- لأني ماجمعتش النسخة دي من موقع واحد أنا لفيت أنترنت الكرة الأرضية عشان أجيبها .
وعشان كده قررت أرفعها علي سيرفر Megaupload و Fileserve ويكون الديفيدي أول منتدي يعرض النسخة الأصلية علي موقع غير الرابيد شير الله يحرقه
أخواني أنا جايب الصور للمصداقية وياريت أي حد يعجبه الموضوع يرد عليا
[b]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الروابط في المرفقات
المرفقات
يوميات ونيس الموسم الأول نسخة avi بالصور وعلي غير الرابيد شير Attachment
S.1.txt لا تتوفر على صلاحيات كافية لتحميل هذه المرفقات.(6 Ko) عدد مرات التنزيل 0

mango78

sMs النص

يوميات ونيس الموسم الأول نسخة avi بالصور وعلي غير الرابيد شير Empty رد

مُساهمة  Admin الإثنين مارس 21, 2011 10:16 am

جزاك اللن كل خير علي المجهوود الرائع ومرحبا بك عضو فاعل في المنتدى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Admin
Admin
Admin

https://zarat.yoo7.com

- مواضيع مماثلة